joi, 22 februarie 2018

Popas

Imi este dor.
Imi este dor de tine...
Sunt seri ca acestea cand imi este cel mai dor de tine!

Sunt seri ca acestea cand nici rutina, nici rapoartele de la job, nici cursurile, zorile, alergatul scarilor de la metrou sau ninsoarea de afara nu mai fac fata lipsei tale. Sunt seri ca acestea cand imi amintesc de noi.
Sunt seri ca acestea cand plang de dor. Suspin la gandul ca in atatea zile, luni, ani, soarta nu a ales nici macar sa te intalnesc intamplator pe strada. Uneori ma intreb daca doar te-am visat sau ai fost cu adevarat in viata mea. Suspin la gandul ca de cand ne-am spus adio, nu m-am mai simtit completa. Am cautat neincetat sa ma reintregesc tinand alte maini in mana mea si sarutand alte buze atat de asemanatoare cu ale tale, dar in zadar. Suspin la gandul ca praful timpului a acoperit amintirea mea.
Sunt seri ca acestea cand zambesc peste lacrimile ce mi-au incalzit obrajii reci de afara. Zambesc pentru ca sunt mandra ca am fost langa tine, la bine si la greu. Zambesc pentru ca ai crescut copila din mine care alerga desculta prin iarba si care astazi calca apasat tocurile spre birou. Zambesc pentru ca ma certai si imi explicai cand considerai ca gresesc ca sa invat si sa imi depasesc limitele. Zambesc pentru ca doar cand adormeam in bratele tale nu ma trezeam noaptea. Zambesc pentru ca tu nu imi spuneai ce simti prin cuvinte, ci prin gesturile tale mici.

Sunt seri ca acestea cand imi este cel mai dor de tine!
Imi este dor de tine...
Imi este dor.


"A fost iubire ? Sau minciuna lunga?
Te rog da voie gandului curat
Din departarea mea sa te ajunga
La orice nume azi te-ai fi mutat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu