sâmbătă, 7 martie 2015

Unele lucruri pot fi vazute doar daca inchizi ochii

Uneori oamenii din viata noastra se schimba atat de mult, atat de subit, incat devin inevitabil straini. Dar ce se intampla atunci cand noi insine ne transformam la nivelul sufletului si nu ne mai putem recunoaste nici macar in oglinda? Ghimpata este clipa in care trebuie sa faci cunostinta cu propria persoana. Suntem catalogati, primim o multime de etichete fara sens, ni se atribuie diferite caractere, iar de aceea ne pierdem, cel mai probabil. Sunt multe cai pe care le putem urma, dar totusi ne oprim la rascruce ca sa asteptam un tovaras de drum, insa unii oameni sunt singuratici, pur si simplu; sunt condamnati sa isi accepte conditia neinteleasa de ceilalti si aspiratia catre singuratate si independenta si sa paseasca mai departe numai cu o valiza intr-o mana si cu visele in cealalta. Probabil de aceea am si plecat singura la drum... chiar daca nu mi-am acceptat pe deplin natura.
Sunt momente in care mai privesc in spate, in care as suna acasa sa iti spun cat imi lipsesti, sa te vad macar o ora si sa ma bucur de noi.  Am avut o rabdare inalta cat muntii pentru ca tu ma schimbai in tot ceea ce nu puteam fi, dar incet mi-am pierdut speranta si am fugit fiindca "acasa" nu ma pot intoarce, cand propria mea casa si-a deschis toate usile si ferestrele, si-a zguduit peretii, mi-a spus ca s-a saturat de mine si m-a dat afara din ea; mi-a fost interzis sa ii calc pana si treptele. M-a aruncat din bratele ei in plina strada, de fata cu toti vecinii, a urlat din toti rarunchii sa nu ma mai intorc si sa urmez rasaritul. Dar peste ani poate voi mai ajunge pe aici, casuta mea va avea o noua stapana, va fi frumos restaurata, se vor auzi rasete si tropote de copilasi, iar eu ma voi uita la clanta cu o dorinta arzatoare sa o apas si sa recuperez tot ce e al meu. Insa as complica lucrurile si mi-am promis ca nu voi mai lasa trecutul sa-mi dicteze destinul. In fond, tu, casuta mea, vei avea o soarta mai buna decat a mea, se va instala o proprietara noua in inima ta si vei fi fericita. Eu voi simti doar gustul amar al fostei pasiuni, inca incercand sa-mi accept conditia si sa merg mai departe pe strada... spre alt regat gol pe care sa-l conduc...

"Nu te mai ascunde, 
Mi-au zis toate lucrurile 
Şi toate sentimentele
Pe care am încercat să le leg 
La ochi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu